joi, 20 mai 2010

Despre mine

Curriculum Vitae

Numele : Capitanescu
Prenume: Alexandra Florentina
Data nasterii: 03 aprilie 1999
Localitatea : Dr.Tr.Severin
Telefon : 0735 039 122
E-mail : alex_capitanescu@yahoo.com , ale_aly_simple@yahoo.com 
Ocupatie:eleva la Liceul Pedagogic "Stefan Odobleja", clasa a VII-a.


 

Buna!
Numele meu este Alexandra, sunt un copil ca oricare altul, imi place sa ma joc cu prietenii mei, dar pasiunea mea este MUZICA. Cant de la varsta de 7 ani, dar pot spune ca apogeul pentru aceasta perioada a copilariei, a fost atins la varsta de 10 ani cand am participat la numeroase concursuri unde am obtinut premii. Am fost invitata la numeroase emisiuni pentru copii, matinale, la festivaluri organizate, spectacole locale, aparitii TV si emisiuni radio.
Activitatea mea pe plan muzical a inceput acum 4 ani la Palatul Copiilor, Drobeta Turnu Severin, dar de 1 an fac parte din  Asociatia de copii "Danubiana",la clasa doamnei profesoare Larisa Cena cu care ma pregatesc vocal si pian cu domn profesor Firescu Mihai.
Am fost membra a grupului Volare si am facut parte dintr-o  trupa compusa din 3 fete si un baiat, numele acesteia fiind "CLAR" (Catalin, Luiza, Alexandra, Roxana).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu